HRM

HRM 

Uw personeel...Onze zorg!


Met de huidige regelgeving gaat er voor u als ondernemer steeds meer geld, tijd en energie zitten in het bijhouden van een juist personeelsdossier. Vaak bent u hierdoor genoodzaakt een keuze te moeten maken tussen uw klantencontact en het bijhouden van het personeelsdossier.
Uitbesteden van (delen van) uw personeelsadministratie bij Switch administratie betekent voor u meer tijd voor klantencontact. Wij als Switch administratie bieden u onder andere het volgende:
  • Opzetten van personeelsadministratie.
  • Het opstellen van een arbeidsovereenkomst.
  • Up to date houden van de personeelsdossiers: vakantie, verzuim etc.
  • Alle documentatie m.b.t. een verzuimdossier.
  • Het verwerken van functionerings- en/of beoordelingsgesprekken.
  • Salarisadministratie.
  • Aantrekkelijke tarieven per medewerker.
Onze aanpak.
Tijdens een vrijblijvend informatief gesprek kunnen wij uw behoefte en wensen bepalen en kunnen wij samen met u kijken of wij u voordelen kunnen bieden met onze diensten. Indien dit het geval is gaan we hier een plan van aanpak voor maken waarbij de te nemen stappen voor u duidelijkheid verschaffen inzake doorlooptijd, investering en eindresultaat. Afhankelijk van de gemaakte afspraken kunnen wij het hele plan, of delen daarvan voor u uitvoeren of u begeleiden in de uitvoering van het plan.
Share by: